Topic: Wie kan mij helpen

Hoi allemaal,

ik zou graag ook mijn muziek met jullie willen delen.
ik heb een 500 Gb aan donders goede Hardcore en Punk op mijn pc staan.
het zijn ongeveer een 4500 cd`s/lp`s en allemaal in flac en wav kwaliteit.
maar doordat ik vreselijk chaotisch ebn en slecht Engels kan is mijn vraag of er mischien iemand is die mij in het kort in het Nederlands kan vertellen hoe ik hier kan uploaden zodat ik het met jullie kan delen.

bij voorbaat alvast bedankt.
met vriendelijke groet,
Inkytattoo

Re: Wie kan mij helpen

inkytattoo wrote:

Hoi allemaal,

ik zou graag ook mijn muziek met jullie willen delen.
ik heb een 500 Gb aan donders goede Hardcore en Punk op mijn pc staan.
het zijn ongeveer een 4500 cd`s/lp`s en allemaal in flac en wav kwaliteit.
maar doordat ik vreselijk chaotisch ebn en slecht Engels kan is mijn vraag of er mischien iemand is die mij in het kort in het Nederlands kan vertellen hoe ik hier kan uploaden zodat ik het met jullie kan delen.

bij voorbaat alvast bedankt.
met vriendelijke groet,
Inkytattoo

I got this much out of it..

Hi all, I would like my music you want uploading, have a 500 Gb damn good Hardcore and Punk albums on my PC are approximately 4500 CD`s / lp`s and all in FLAC and WAV quality. but because I am fearfully and chaotic and bad English is my question if maybe someone can tell me briefly in Dutch how I can upload here so I thank you if you can help  in advance. Sincerely, Inkytattoo

1.Maak een aparte map ergens op uw computer die met de bestanden in dat u wilt uploaden, zeggen bijvoorbeeld een album, Plaats alle nummers in deze map plus wat anders moet zijn daar, album covers, album info etc etc.2.Open uw torrent-client, (uTorrent in mijn geval) en klik op het creëren van nieuwe torrent uit het bestand menu.3. Klik op de mappen en selecteer de map met de opgeslagen alle bestanden, als je een discografie uploaden, dan is er misschien een map met de naam van artiest, dan submappen met albums namen vervolgens elk album zou uiteraard alle bestanden in die map. Zorg ervoor dat de tracker eigenschappen heeft het POS tracker daar, zoals in het beeld en van onder de kop aan de bovenkant van het forum pagina-http: //punkoiska.com/extensions/fancy_t ... nounce.phpEnsure "start seeding 'is aangevinkt en "Private torrent" is checked.Click over "maken en opslaan als 'de groene balk aan de onderkant van de doos over te laden en dan zul je een pop-up box krijgen vragen waar om op te slaan, zodat u bespaart op dezelfde plaats waar al uw filess worden opgeslagen. Voor één album, sparen de beek in de map met alle bestanden / songs. Als je het uploaden van meerdere albums sla het bestand op onder de eerste map waarin alle submappen worden weergegeven. Hopelijk dat is logisch. 4.Wanneer je dat hebt gedaan, klikt u op te slaan. Dan zult u worden gelaten met de "nieuwe torrent doos nog, kunt u deze now.Go naar wat forum op de site die je upload past in te sluiten, en het creëren van een nieuwe post Zorg ervoor dat u uw torrent withArtist naam te noemen -. Albumnaam (Jaar / Format / Bitrate) gewoon te maken het gemakkelijk voor iedereen om te zien wat je hebt geüpload. Als je de kop hebt gemaakt, na een aantal info (ik weet niet hoe de NFO dingen te doen) over uw upload, als een tracklist en misschien een foto van de albumhoes. Stuur alle andere relevante informatie in het lichaam van de text.5. klik nu op 'bestand kiezen' en vinden waar u het torrent-bestand opgeslagen, zal de kleine groene uTorrent symbool moet ernaast, en eindig met .torrent Selecteer het bestand en klik op Open. Nu wanneer alles goed is en het bestand er is, klikt u op de post-knop in te dienen. Nu is het belangrijk Part.6. Nu moet je klikken op de "Download deze torrent-bestand" optie en download het bestand terug naar jezelf soort of.When u klikt op de link, moet je automatisch naar uw torrent-client, toen hem gevraagd werd waar je zou willen naar de torrent opslaan, selecteert u exact dezelfde locatie als waar u de opgeslagen werkelijke torrent-bestand. Dit is belangrijk. Wanneer u de locatie op te slaan, zal dit dan beginnen met het controleren van de torrent-bestand, indien het wordt gedaan juist het bestand moet door middel van controleren om 100% in een paar seconden (afhankelijk van de grootte van de torrent) Na 100% het bestand is bereikt moet beginnen zaaien en je hebt nu een torrent.Hope dit helpt een beetje, ik weet dat het moeilijk bij het opstarten uit, en ik ben geen meester, en ik waarschijnlijk niet in staat om veel vragen te beantwoorden, maar misschien zal dit helpen 1 of 2.

fuck me they speak fluent dutch in Leeds now?

catch my punk radio show on sundays at 2pm GMT on www.rockindevilradio.com

This sounds like a job for Dutch at PT lol

"We've been divided, we've been bled,
Like a chicken without a head.
Running frantically amuck
Taking but not giving a fuck."

http://i188.photobucket.com/albums/z18/ickmcwang/ickmcwang.gif

thanks...........
soon as i have the next weekend time for it i wil try do it........